Każdy kto był świadkiem przygotowań przedweselnych, doskonale wie, jak wiele spraw wówczas do załatwienia ma przyszłe małżeństwo. Wydaje się to być zadaniem niewykonalnym, bez posiadania odpowiedniej listy obowiązków i harmonogramu z wyznaczonymi terminami realizacji. Aby wszystko mogło być stosownie opisane, wraz ze szczegółami i istotnymi wskazówkami – należałoby temu tematowi poświęcić kilka tomów książek.

Istnieje wiele poradników, które mniej lub bardziej precyzyjnie, podchodzą do tematu organizacji wesel. Jak wiadomo, podczas całego procesu przygotowań, jednym z najważniejszym elementów jest wybór odpowiedniego miejsca na wesele w Warszawie. Jeszcze kilka/kilkanaście lat temu, młode pary nie posiadały takiego komfortu jak obecnie. Teraz, gdzie tylko nie spojrzeć mamy zatrzęsienie ofert lokali, domów weselnych i wiele innych. Jeżeli chodzi o wyjątkowe sale weselne okolice Warszawy, naprawdę mają sporo do zaoferowania.

Obiekt weselny o odpowiednich rozmiarach

Jak wiadomo, w wypadku każdej sali weselnej w Legionowie, Serocku, Zegrzu, czy gdziekolwiek indziej, duże znaczenie będzie miała jej wielkość. Dlatego, tak bardzo istotne jest to, aby znać przybliżoną liczbę naszych gości, żeby nie wybrać za dużej, ani za małej. Niestety, nie należy to do najłatwiejszych zadań, ponieważ chociażby salę weselną nad Zegrzem trzeba rezerwować z przynajmniej rocznym wyprzedzeniem. Jeżeli pomieszczenie będzie zbyt małe, naszym gościom może być duszno oraz nie będą oni mieli wystarczająco miejsca do tańca. Z drugiej strony – sala, która będzie zbyt duża, wygeneruje sporo niepotrzebnego miejsca, za które oczywiście płacimy. Aby uniknąć powyższych sytuacji, postarajmy się oszacować ile mniej więcej osób, pojawi się na naszym przyjęciu.

Sale weselne w okolicach Warszawy zbliżone do ideału

Wesela w Warszawie i okolicach – jedzenie i taniec razem, czy osobno?

Zazwyczaj, natrafić można na lokale, które prezentują dwa rodzaje rozmieszczeń. W pierwszym wariancie, mamy do czynienia z jedną, sporą salą, w której porozstawiane są stoliki dla gości oraz wyznaczona jest przestrzeń do tańczenia. Druga możliwość to oddzielna sala dla cateringu i osobna, przygotowana do zabawy. Najczęściej pomieszczenia te połączone są specjalnym przejściem, natomiast czasami znajdują się też na osobnych piętrach. Zarówno w tej pierwszej, jak i w drugiej opcji, znajdziemy kilka zalet i wad. Zanim zdecydujemy się czy, rezerwujemy sale weselną w Serocku z jednym pomieszczeniem, czy może z wydzielonymi salami - pomyślmy, jakie rozwiązanie będzie dla nas najlepsze.

Wesela w Zegrzu, Serocku i Legionowie, a zaplecze

Jeżeli chcemy, aby wybrane przez nas miejsce na wesele spełniało wszelkie wymagane standardy, powinno posiadać odpowiednie zaplecze. Chodzi tutaj przede wszystkim o gastronomię, czyli należycie wyposażoną kuchnię, gdzie wszystkie dania będą odpowiednio przygotowane i zaserwowane. Bardzo istotne będą też różnego rodzaju schowki, gdzie będzie można przechować wszelkie wartościowe przedmioty. Nie może zabraknąć też odpowiedniego nagłośnienia.

Dodatkowym atutem, a ostatnimi czasy już obowiązkiem, jest posiadanie klimatyzacji. Będzie to spore udogodnienie dla obsługi, gości, a także zespołu muzycznego – wszyscy będą mogli bawić się i pracować w odpowiednich, komfortowych warunkach. Istotny będzie także dostęp do pokojów noclegowych dla tych gości, którzy mają sporą drogę do domu, a także dla młodej pardy. Dzięki temu, nie będzie konieczności poszukiwania hotelu w pobliżu.