Komendant Miejski Policji w Jaworznie insp. Robert Trzupek podziękował pracownikom oraz dyrektorowi oddziału jednego z jaworznickich banków za czujność, profesjonalizm i obywatelską postawę, które uchroniły kilku mieszkańców naszego miasta przed utratą dużej sumy pieniędzy.

Jaworzniccy policjanci od kilku lat prowadzą intensywną kampanię informacyjno-ostrzegawczą przeciw oszustwom dokonywanym metodą „na wnuczka” oraz jej kolejnym modyfikacjom. Metodycznie prowadzona akcja zdaje się przynosić rezultaty. Na początku kwietnia do jednego z jaworznickich banków w ciągu kilku dni przychodziły starsze osoby celem wypłaty pieniędzy, która po podliczeniu dawała kwotę ponad sto tysięcy złotych. Osoby chciały dokonać wypłaty, bo byli przekonani, że robią to dla swoich bliskich. Wiedza, społeczna wrażliwość i profesjonalizm doradców finansowych oraz powiadomiona przez nich dyrektor oddziału banku przyczyniły się do uchronienia mieszkańców naszego miasta przed utratą oszczędności życia. Pieniądze, jak ustalili policjanci prowadzący postępowanie karne w tych sprawach, miały trafić do oszustów działających metodą „na członka rodziny". Za wykazane zainteresowanie, wrażliwość, troskę o bliźniego oraz profesjonalizm w skutecznym uchronieniu jaworznickich seniorów przed skrzywdzeniem, Pracownikom i Dyrektorowi banku podziękował insp. Robert Trzupek, Komendant Miejski Policji w Jaworznie. Z rąk szefa jaworznickich policjantów pracownicy banku otrzymali też drobne upominki. Jaworzniccy stróże prawa przypominając o zagrożeniu oszustwem metodą „na wnuczka” apelują o ostrożność w kontaktach, zwłaszcza telefonicznych, z nieznajomymi rozmówcami.

  • zdjęcie w banku   komendant nagradza pracowników
  • zdjęcie w banku   komendant nagradza pracowników

Dodaj komentarz
Komentarze nie odnoszące się bezpośrednio do treści artykułu, obraźliwe, nieprawdziwe oraz niezgodne z prawem, reklamowe publikowane bez zgody wydawcy mogą zostać usunięte przez administrację. Komentarz osoby niezalogowanej, który zawiera link/i jest zatwierdzany ręcznie przez administrację.